Ahhoz, hogy az idelátogató turisták száma folyamatosan emelkedjék, kidolgozott reklámstratégiára és jó ötletekre van szükség. Az összefogás eredményéül programcsomagokat dolgozott ki néhány vállalkozás a járás területén. Ennek kapcsán rendszeresen érkeznek idegenforgalmi menedzserek és szervezők a térségbe, hogy tanulmányút keretében megismerkedjenek a kínálattal.

A napokban Kiss László, a kiskunhalasi Csipke Hotel igazgatója hozott svájci programszervezőket Soltvadkertre, hogy körül nézzenek: miért érdemes ősszel elhozni a barátaikat.

A barátok nem csak szórakozni jönnek: ők egy „fogfájós csapat”. Egy hétre érkeznek, és amíg egyik részük egy kiskunhalasi fogászatnál javíttatja fel a Hollywood-i mosolyt, addig a másik fele kirándul. Ennek része lehet — a tervek szerint — a soltvadkerti veterán motorok gyűjteménye (Tóth Gábor és Dudás Csaba vezetésével) valamint a Font Borászat meglátogatása (Fontné Erzsike kóstoltatásával). A második állomás extrája, hogy a háziasszony citerazenével is szolgál a borok mellé. A tolmácsolásról és a jó hangulatról Káposzta Lajos idegenvezető gondoskodik.

K.L.