A Magyar Kerékpárosklub által 2007-ben elindított, alkalmanként országosan több ezer embert megmozgató Bringázz a munkába! kampány négy év szünet után hétfőn újraindult. A szervezők célja megmutatni, hogy bringával könnyen, gyorsan és szabadon lehet akár munkába is járni, ezzel a mindennapokban kerékpározók számát szeretnék növelni. A kampányhoz csatlakozók egy 4 millió forint összdíjazású nyereményjátékban vehetnek részt.

-Hirdetés-

A Bringázz a munkába! kampány 2018. május 14-től 2018. június 10-ig tart. A kampány zökkenőmentes lebonyolítását a Bike Citizens telefonos applikáció biztosítja, amelynek segítségével a résztvevők egyénileg vagy csapatban dokumentálják a megtett kilométereket és a kerékpározással töltött napok számát. A Bike Citizens Pro felhasználóinak az alkalmazás fejlesztői egy korszerű City Pack csomagot állítottak össze, amiben jelenleg közel 450 város kerékpáros térképe található meg. A City Pack csomag használata egy magasabb szintű felhasználói élményt jelent.

A korábbi kampányok során 6-8000 résztvevő bringázott munkába.  A Bringázz a munkába! kampányhoz az elmúlt két hét alatt már több, mint 4819-en csatlakoztatok, és élvezitek a bringázás előnyeit a mindennapokban. A megtett utazásaikat a mobilappon mérő résztvevők között 4 millió forint értékben sorsolnak ki nyereményeket.

A Bringázz a munkába kampány a Magyar Kerékpárosklub szervezésében, a védjegyoltalom jogosultja, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium hozzájárulásával és támogatásával valósul meg.

További részletes információk a www.bringazzamunkaba.hu linken, vagy a kampány Facebook  és Instagram oldalain érhetőek el. 

https://bringazzamunkaba.hu/