Provokatív kérdésre provokatív válasz! Merthogy közhelyszerű lenne bólogatnunk: „igen, bizony, tele vagyunk digitális technikával…”
Az azonban, hogy megosztjuk a reggelink fényképét, vagy közzéteszünk néha egy-egy hirdetést a tevékenységünkről, még nem jelenti a lehetőségek teljes kihasználását.

-Hirdetés-

Miről is van szó?

Már a megyei idegenforgalmi vezetők is felismerték, hogy nem vagyunk urai a helyzetnek. Nem tudunk élni azokkal a lehetőségekkel, melyeket az internet, okostelefonunk és a különböző felhasználói programok kínálnak. Egy-egy program vagy termék meghirdetése el-elbilleg a facebook-on, mások a kör-e-mail kiküldésében hisznek, ami sok esetben — pl. gmail használatakor — levélszemét (spam) mappában, vagy a Promóciók között landol. Én éppen most töröltem ki 120 db-ot.

A szolgáltatások és trükkök megvannak: valaki már kitalálta… Az internetes rendszerek alkalmasak egyrészt hatékony marketingre, kommentekre, azok megválaszolására, másrészt útvonaltervezésre, célcsoport beállításra és újak felfedezésére. Vajon tudja-e mindenki, mi az az influencer, hogy működik az üzleti blog és melyik eszköz hogyan hat az olvasóra — ha eredményesen célba talál?

A Kereskedelmi és Iparkamara Google Digitális Workshop keretében szeretné közelebb hozni az új digitális világot a járási vállalkozókhoz. Ezért Kiskőrösön rendezik meg következő ingyenes képzésüket. Ennek ideje: 2018. december 10-én hétfőn 10.00-12.00 a Petőfi Sándor Művelődési Központban.

Mint Péjó Zoltán, a kalocsai kirendeltség vezetője elmondta, a résztvevők a következő témákra számíthatnak:

  • A digitális világ legújabb trendjei
  • A 21. század fogyasztói és ahogy elérhetjük őket
  • Az új generációs vásárlók viselkedése
  • Ügyfélszerzés és megtartás a mobile-first világban
  • Ingyenes eszközök piackutatáshoz és marketingtervezéshez
  • Ingyenes eszközök piackutatáshoz és marketingtervezéshez

Előadó: Balog Gábor – Google Magyarország

Káposzta Lajos

MEGOSZTÁS