Az OTP egyszerre fejleszti a hagyományos és digitális szolgáltatásait, figyelembe véve az ügyfélkiszolgálás hatékonyságát és a környezettudatosság szempontjait – mondta az OTP ügyvezető igazgatója a bank pénteki sajtórendezvényén Budapesten.
Becsei András elsősorban az ügyfelekre összpontosító banki fejlesztéseket szorgalmazott, hogy gyorsabban és kényelmesebben legyenek elérhetők a banki szolgáltatások. Az OTP nemrég bejelentett, 50 milliárd forint összértékű fejlesztési programja ezért is teremti meg az éjjel-nappali online ügyfélkiszolgálás feltételeit, de a személyes ügyfélkiszolgálás is fontos feladat marad – hangsúlyozta. Utóbbi jelentőségét azzal indokolta, hogy az ügyfelek harmada jobban kedveli ezt, mint a digitális megoldásokat. A külföldi pénzintézetek tapasztalatai is igazolják, hogy számos pénzügyi termék esetén, főképp a ingatlanhitelezésnél, vagy befektetési tanácsadásnál továbbra is elsődleges a személyes ügyintézés – tette hozzá az ügyvezető igazgató a bank új fiókjának megnyitóján a MOM Park bevásárlóközpontban.
Kovács Antal, az OTP Bank vezérigazgató-helyettese közölte, hogy nemcsak a bankfiókok arculata újul meg, de idén a másfél millió felhasználót kiszolgáló netbank is korszerűsödik. Úgy fogalmazott, hogy a 70 éves OTP jobb erőben van, mint valaha, hiszen tavaly európai szinten is rendkívüli teljesítményre volt képes. Egyedülállónak nevezte például, hogy egy év alatt 6 jelentős bankot tudtak vásárolni, a nettó hitelállomány pedig 15 százalékos növekedést ért el csoportszinten. Az OTP tehát nem csak akvizíciókkal, hanem organikus fejlődéssel is tudott erősödni – hangsúlyozta.
Kovács Antal üdvözölte emellett a rekordnyereséget eredményező hatékonyságot, mivel ennek köszönhető, hogy az OTP tőzsdei kapitalizáció és éves nyereség alapján utolérte a második legnagyobb német pénzintézetet, a Commerzbankot, és megközelítette az első helyen álló Deutsche Bankot. A magyar bankcsoport mostanra megkerülhetetlenné vált a térségben, és európai szinten is jelentős erőt képvisel – tette hozzá.
Forrás:MTI