Írta: vira

Az NKM hálózati társaságainak kiemelt feladata a folyamatos áram- és gázellátás szavatolása szolgáltatási területükön, függetlenül az országos krízishelyzettől is. Annak érdekében, hogy az energiahálózatok működése hosszabb távon zavartalan és biztonságos maradhasson – folyamatos felülvizsgálat mellett – továbbra is szükséges elvégezni az üzemirányítás és üzemzavar elhárítási, a tervezett fejlesztési és karbantartási munkákat a megfelelő biztonsági intézkedések megtételével.

Az NKM hálózati társaságai az április 15-ig tartó fűtési szezonban ügyfél zavartatással járó tervezett földgázhálózati karbantartást nem végeznek, kizárólag akkor, ha az élet- és vagyonvédelmi szempontok miatt ez elengedhetetlenné válik. Ugyanakkor a villamosenergia hálózat karbantartása, fejlesztése a terveknek megfelelően zajlik, kizárólag olyan területeken, ahol személyes érintkezés az ügyfelekkel nem történik, annak érdekében, hogy a több mint 30 ezer kilométeres villamos hálózat ki tudja szolgálni a megváltozó ügyféligényeket, ellenállóbb legyen az időjárási szélsőségekkel szemben. 

-Hirdetés-

Az NKM tisztában van azzal, hogy nagyon sokan dolgoznak otthonról és a gyermekek is digitális oktatásban vesznek részt, így fokozottabban érzékelik a karbantartási munkák elvégzésével járó üzemszünetet.

Az NKM hálózati társaságainak kollégái az elmúlt hetekben folyamatosan, hétvégén, ünnepnapon is dolgoztak, hogy a munkákat a lehető legrövidebb idő alatt végezzék el, illetve ahol lehetőség van rá, aggregátorral, vagy feszültség alatti munkavégzéssel biztosítják a folyamatos szolgáltatást.

Az NKM arra kéri ügyfeleit, hogy azokban az esetekben, ahol a tulajdonosok együttműködése szükséges a szolgáltatás biztosításához, a megfelelő óvintézkedések mellett tegyék ezt lehetővé.

Az NKM korábban döntött arról, hogy egyetlen lakossági ügyfelét sem kapcsolja ki tartós számlatartozás miatt, ideiglenesen felfüggeszti az áram- és gáz fogyasztásmérők leolvasását is, továbbá valamennyi ügyfélszolgálati irodán ideiglenesen felfüggesztette a személyes ügyintézést, ezzel is segítve a koronavírus magyarországi terjedésének megakadályozását. 

Az NKM arra kéri ügyfeleit, hogy ezen időszakban válasszák a továbbra is teljes kapacitással működő online ügyfélszolgálatot, mobilapplikációt, telefonos ügyfélszolgálatot, vagy juttassák el megkeresésüket írásban a Társaság e-mail- és postacímére. Köszönjük ügyfeleink együttműködését és megértését, olvasható az nkmaramhalozat.hu weboldalon.

Kiss Tamás
A kép illusztráció.

MEGOSZTÁS