Sokan talán nem is gondolnák, hogy mennyi mindenben segíthet a cégeknek egy marketing ügynökség, amely Budapesten vagy online, országosan különféle eszközökkel támogatja ügyfeleit üzleti céljaik elérésében. Ebben a cikkben hozunk néhány példát arra, hogy milyen területeken tud segíteni a vállalatodnak egy marketing ügynökség.

A legtöbb marketing ügynökség ma már online működik, így szinte mindegy, hogy vidéki vagy budapesti marketing ügynökségről van szó, a modern technológiának köszönhetően országosan tudják segíteni ügyfeleiket különféle marketing eszközökkel.

Marketing stratégia, célcsoport- és versenytárs-elemzés

-Hirdetés-

Bármilyen üzleti célt szeretnél elérni, szükséged van egy átfogó marketing stratégiára, amelyet jó esetben a célcsoport és a versenytársak alapos megismerése előz meg.

Ezek nélkülözhetetlen lépések. A célcsoportot muszáj definiálni és megismerni ahhoz, hogy az igényeiknek megfelelő, rájuk szabott üzenetekkel állhass elő, a konkurenciától pedig lehet ötleteket meríteni, felmérni az erősségeiket és a gyengeségeiket, megfigyelni az egyes kontentek alatt található visszajelzéseket stb.

Közösségi média tartalomgyártás

Az emberek többsége napi szinten hosszú perceket, de egyesek akár órákat is töltenek a social media felületek „görgetésével”, ezért egyértelmű, hogy cégként érdemes ezeken a platformokon jelen lenni.

Rengeteg felhasználó például a Facebooknak köszönhetően értesül kedvenc szállodája akciós ajánlatáról, az Instagramon keres inspirációt vásárlás előtt, a LinkedIn pedig az egyik legfontosabb fóruma a szakértői márkaépítésnek.

Videó készítés

A videó nem véletlenül a legnépszerűbb tartalomtípus napjainkban. Hat az érzelmekre és több érzékszervre, könnyen feldolgozható formában ad át információkat, és a cégeknek is „meghálálják” ezek a kontentek a videó készítésbe fektetett időt és energiát (és pénzt).

Egy jól sikerült, örökzöld tartalmú videó ugyanis évek múlva is nézettséget és vásárlásokat generálhat.

A tartalomgyártás is hatékonyabbá tehető videó készítéssel, hiszen a kész anyagból további mikrotartalmak állíthatók elő.

YouTube csatorna indítás és menedzsment

A YouTube a második legnépszerűbb oldal, és szintén a második legerősebb keresőmotor, ráadásul az emberek többsége nemcsak szórakozásra, hanem tanulásra, sőt a vásárlás előtti tájékozódásra is használja a platformot.

Így mindenképpen érdemes a 2,3 milliárd regisztrálóval rendelkező platformon cégként jelen lenni.

Ha szeretnéd felturbózni a marketing stratégiádat, és azzal együtt növelni a vevőszámot, az alábbi videós műfajokat érdemes feltölteni a céges YouTube csatornára: cégbemutató, image- és rendezvényvideó; termékbemutató videó, GYIK válaszvideók, szakértői interjú, video podcast, hirdetések, referenciavideók.

Podcast készítés, podcast csatorna menedzsment:

A rádió utódjaként emlegetett podcasteket mindenki imádja, hiszen akár más tevékenység végzésével párhuzamosan is hallgathatók.

Meglévő és leendő ügyfeleidhez is kiváló kapcsolódási pont lehet egy szuper podcast, amely lehetőséget ad a bemutatkozásra, a kérdések megválaszolására, sőt hasznos, releváns információk átadására is, amelyekkel elnyerheted a célcsoport bizalmát és szimpátiáját.

Ha ezeket az eszközöket profi minőségben szeretnéd megkapni, és egy jó fej csapattal dolgoznál ennek érdekében együtt, vedd fel a kapcsolatot a DLX MEDIA online marketing ügynökséggel!

MEGOSZTÁS
Írta: vira