2025 januárjától új jegyzője van Izsáknak dr. Boldoczki Krisztina személyében, aki komoly szakmai tapasztalatával érkezett városunkba. Az új jegyző asszony közel tízéves jegyzői múlttal rendelkezik, korábban a Dunaföldvári Polgármesteri Hivatalban, azt megelőzően pedig Csengődön látta el a jegyzői feladatokat. Munkája során nemcsak a vezetői szerepkörökben szerzett gyakorlatot – korábban gyámhivatal vezetőként is dolgozott –, hanem a hatósági ügyek és az ügyfélkapcsolatok terén is jelentős tapasztalatokra tett szert.
Boldoczki Krisztina fontosnak tartja, hogy a hivatali munkát ügyfélközpontúan végezzék, és ezt a szemléletet a kollégáitól is elvárja. Ugyanakkor a lakosság türelmét is kéri, hiszen az ügyintézés gördülékenysége érdekében szükséges a határidők és az ügyfélfogadási idők betartása. Ennek érdekében a munkatársak nyugodt, zavartalan körülmények között tudnak dolgozni, amely a gyors és hatékony ügyintézés alapja.
Kiemelten fontos számára, hogy a lakosság mindig naprakész és pontos tájékoztatást kapjon a város aktuális ügyeiről és a hivatal működéséről. Ezért a kommunikáció fő csatornái – az izsak.hu weboldal, az Izsáki Hírek és az Izsák Facebook-oldal – folyamatosan frissülni fognak.
A jegyző asszony egyik célja, hogy a hivatal dolgozói szakmailag fejlődhessenek, ennek érdekében minden támogatást megad. Külön köszönetet mondott az átmeneti időszakban helyettesítő jegyzőként dolgozó Dr. Kiss Nikolettának, valamint Bóbisné Magó Lídiának, ügyfélszolgálati irodavezetőnek és a hivatal minden munkatársának, akik ebben az időszakban is helytálltak, biztosítva a hivatal zavartalan működését.
„Várom a lakosságot bármilyen problémával vagy kérdéssel. Fontos számomra, hogy az itt élők bizalommal forduljanak hozzánk, hiszen a hivatali munka lényege, hogy a közösséget szolgálja” – hangsúlyozta dr. Boldoczki Krisztina.