A nyár egyik legnívósabb üzleti eseménye, a 23. Business Golf rendezvény idén is különleges helyszínen, a bükfürdői Greenfield Hotel Golf & Spa területén várta a vállalati döntéshozókat, tulajdonosokat és partnereket. A kapcsolatépítés, a kikapcsolódás és a prémium élmények tökéletes találkozása valósult meg június 14-én – ahol a Kunság-Szesz Zrt. is kiemelkedő szerephez jutott.

A Kunság-Szesz Zrt. standjánál a vendégek nemcsak a vállalat teljes prémium portfólióját – köztük a Mátyás Pálinkákat, a Mátyás Keserű különlegességeket, valamint a Pilvax Kávélikőrt – ismerhették meg, hanem az esemény fókuszába állították az alkoholmentes, mégis ízélményben gazdag újdonságot, a Mátyás Zero termékcsaládot is.

A látogatók frissítő és kreatív koktélkompozíciókban kóstolhatták meg az alkoholmentes különlegességeket, amelyek minden szempontból megfeleltek a prémium vendégek elvárásainak. A standnál zajló kockázás, a népszerű szerencsekerék játék és az „íz- és jövőjósló” kártyavetés nemcsak mosolyt csalt a résztvevők arcára, de izgalmas kapcsolatépítési alkalmat is biztosított a stand körül.

A welcome csomagban elhelyezett Mátyás Pálinka és információs anyag, valamint a tombola díjak közé bekerült ajándékcsomagok is hozzájárultak ahhoz, hogy a Kunság-Szesz márka különleges figyelmet kapjon. A rendezvény dél-afrikai tematikája, a gasztronómiai különlegességek és a nemzetközi ízek közé kiválóan illeszkedett a magyar prémium italvilág bemutatása – méltó módon képviselve hazai értékeinket.

A Kunság-Szesz Zrt. részvétele a Business Golfon ismét bizonyította, hogy a márka nemcsak termékekben, hanem élményekben is prémium szintet képvisel. A játékos aktivitások, a frissítő koktélok és a személyes kapcsolódási lehetőségek új szintre emelték az üzleti jelenlétet – méltó módon képviselve a magyar italvilágot Bükfürdő zöld szívében.

Interjú – Nagy László, vezérigazgató (Kunság-Szesz Zrt.)

– Miért tartják fontosnak, hogy üzleti rendezvényeken is aktívan jelen legyenek?

– A személyes jelenlét ereje ma sem pótolható. Ezek az események nemcsak bemutatkozási lehetőséget adnak, hanem lehetőséget arra is, hogy valódi élményt nyújtsunk a partnereinknek. Egy jó ital, egy mosolyt fakasztó játék, egy rövid beszélgetés – mind sokkal mélyebb benyomást hagy, mint bármely online kampány.

– Miért épp a Mátyás Zero volt a kiemelt fókusz ezen a rendezvényen?

– Az alkoholmentes italok világa robbanásszerűen fejlődik. A Mátyás Zero termékcsalád azért különleges, mert nem kompromisszum, hanem választás: azoknak szól, akik a vezetői vagy életvitelükből adódóan nem fogyasztanak alkoholt, de nem szeretnének lemondani az élményről. A koktélvariációk kifejezetten nagy sikert arattak.

– Hogyan értékeli a 2025-ös év első félévét?

– Erősen kezdtük az évet: nemzetközi kiállításokon mutattuk be új termékeinket, és pozitív piaci visszajelzéseket kaptunk. A Mátyás Zero indulása mellett nagy hangsúlyt fektettünk a Pilvax Kávélikőr márkaépítésére, és számos új partnerrel bővült a HoReCa jelenlétünk is.

– Milyen célokkal vágnak neki az év második felének?

-A személyes promóciók folytatása mellett új termékvariánsokat is bemutatunk. Az év végi szezonra már készülnek az ünnepi ajánlataink, emellett növelni kívánjuk a digitális jelenlétünket és a közösségi platformokon való aktivitást is.

Fotók: Büki László / Business Golf Championship 2025

  Fotógaléria:

  Fotók megtekintése (10 db kép)