Az Agrotrend Csoport második alkalommal hirdette meg Agrármarketing-díjátadóját, melyet idén egy kisebb konferenciával kötöttek össze. Az eseményre február 21-én Egerben került sor, ahol Urkom Katalin, a díj és konferencia fő szervezője Marketing és agrárium címmel, majd folytatólagosan Mátrai Zoltán, az Agrotrend Csoport vezérigazgatója A díjak szerepe a márkák életében címmel tartott előadást. 

Meghívott vendégük volt  Gál É. Beáta, a VOSZ kommunikációs igazgatója is, aki a számok erejéről, az eredmények professzionális lehetőségeiről beszélt a résztvevőknek, majd a tavalyi győztesekkel kerekasztal beszélgetésre is volt lehetőség, és csak ezután következett a díjátadó.

Különdíjas lett a kiskőrösi La’ Róna Bisztró és Borbár, akik „Helyi ízek, prémium élmények” című pályázatukkal azt mutatták be, hogyan ötvözik a legkiválóbb helyi alapanyagokat, hagyományokat és a modern gasztronómiai élményeket éttermükben. Ez a díj is a szakma legkiemelkedőbb szakértőinek döntése alapján került odaítélésre, ezzel elismerve a legjobb ötletek és megvalósítások kiválóságát.

Fődíjasok:
RWA MAGYARORSZÁG KFT.
Obiwan őszi búza digitális kampány – Erő, bő termés, sikeres szezon című pályázata
ESBANA
Élményszüret az Esbana bio homoktövis birtokon! című pályázata
Arany minősítés:
ESZTERBAUER BORÁSZAT
Kadarka evolution: az Eszterbauer Borászat fejlődése című pályázata
FLIEGL ABDA KFT.
Láncos-tárcsás borona roadshow című pályázat
GUJKA MÉHÉSZET
Gujka Méhészet 2024-es arculatváltása című pályázata
MÉZERDŐ MÉHÉSZET
A méhészeti termékek és a méhek világának újrapozícionálása című pályázata
Különdíj:
LA’RONA BISZTRO ÉS BORBÁR
Helyi ízek, prémium élmények című pályázata
K&H Bank
A K&H agrár CO2 kalkulátor című pályázata
 

A díjátadóról további részletek, képek:

Videó: Agrármarketing-Díj konferencia és díjátadó – 2025.02.21. (agrotrend csoport YouTube csatorna) 
Eredmények: Urkom Katalin fb oldal 

MEGOSZTÁS