Az Agrotrend Csoport második alkalommal hirdette meg Agrármarketing-díjátadóját, melyet idén egy kisebb konferenciával kötöttek össze. Az eseményre február 21-én Egerben került sor, ahol Urkom Katalin, a díj és konferencia fő szervezője Marketing és agrárium címmel, majd folytatólagosan Mátrai Zoltán, az Agrotrend Csoport vezérigazgatója A díjak szerepe a márkák életében címmel tartott előadást.
Meghívott vendégük volt Gál É. Beáta, a VOSZ kommunikációs igazgatója is, aki a számok erejéről, az eredmények professzionális lehetőségeiről beszélt a résztvevőknek, majd a tavalyi győztesekkel kerekasztal beszélgetésre is volt lehetőség, és csak ezután következett a díjátadó.
Különdíjas lett a kiskőrösi La’ Róna Bisztró és Borbár, akik „Helyi ízek, prémium élmények” című pályázatukkal azt mutatták be, hogyan ötvözik a legkiválóbb helyi alapanyagokat, hagyományokat és a modern gasztronómiai élményeket éttermükben. Ez a díj is a szakma legkiemelkedőbb szakértőinek döntése alapján került odaítélésre, ezzel elismerve a legjobb ötletek és megvalósítások kiválóságát.
https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=10231212236423014&id=1046528777
Videó: Agrármarketing-Díj konferencia és díjátadó – 2025.02.21. (agrotrend csoport YouTube csatorna)
Eredmények: Urkom Katalin fb oldal